miss cleaning-girl



ja då var det väl dags då. städdag. ska försöka tvätta också. nu åker diskhandskarna på. givetvis har jag inte blåa, utan riktigt gayrosa diskhanskar. som det ska vara när man är tjej. hatar verkligen att ha det stökigt. är ett helvete att vara så schizofren som jag - pedant men ändå slö - no rest for the wicked. jag har alltid ett städupplägg när jag väl börjar. ett rum åt gången, sen tömmer man rummet på allt som inte ska vara där och slänger in det i rummet det ska vara i. sen jobbar man sig igenom rum för rum tills man är klar. jag måste göra så, jag måste ha flera små delmål för att klara saker. nån fix idé jag har i guess. men det funkar ju så vafan :) också arg musik, ett måste när jag städar. och hög volym ska det vara.



har löst mitt mobilproblem idag också, jävla klant man är alltså..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0