nervööös, men ändå spänd



slets upp tidigt i morse, har druckit kaffe sen dess. men ändå skönt med tidiga lördagar.fantastiskt väder. dehär kan bli början på en uuuuunderbar dag, right sis? ;) men på nåt vänster, trots en tidig morgon,  är jag ändå sen. typiskt mig. har fixat i sovrummet, nästan nöjd nu. ska nu fixa det sista på mig själv och sen iväg till aeon. wii!! känns som jag väntat i flera år på detta..

update: blev ingen dermal ändå, vi bestämde oss för att köra med en plaststav istället. mindre risk för infektioner på det stället jag gjort den på. plus att det är enklare att ta bort en stav än att skära ut en dermal. PLUS att jag fått johan att läsa in sig på nape trots allt :) kanske får som jag vill ibland ändå. PLUS att jag vet vart jag ska göra min nästa dermal, genialiskt och hur snyggt som helst. ska ge det en månad eller så kanske. eller så tar jag det då jag ska tillbaka och korta staven. tror det är bättre låta johan göra det än att jag ska dit och fumla med långnaglarna. åhhh, jag är så glad och johan är så bra!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0