så jävla CLEAN:t



fick min parfym till sist, vart inte att beställa den på nätet utan jag shoppade som sagt löst på parelle med mamma. CLEAN fresh laundry (CLEAN har förresten kommit med en ny sommardoft, kamomill ska den lukta tro jag, men jag anade en hint av citron också, hur god som helst). plus att jag fick mig ett gulle 80-tals rosa läppstift från lançome också. good shit. inte riktigt så bubbelgums-rosa som jag önskade, men jag letar vidare helt enkelt..


plus att när jag handlade fick jag en massa gratisprover på olika parfymer av den söta kvinnan i kassan. det lönar sig att känna expediten, wiii för att lukta gott! och snart komma sis och då blir det mer onyttigheter (går rykten om banana split, eller marängswiss) och one tree hill. excellent. sen ska j desstuom hålla min hand på fredag, andra j på aeon har börjat göra som jag vill så nu jävlar ska här hålas :P



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Jonas

Så det är dags för piercingen?

Hur mycket övertalning har du fått göra?!



Du är nog den enda i historien på Fogden som har en sådan :)

2009-05-11 @ 21:46:37
URL: http://www.jonaspettersson.se
Postat av: Lina

Hallådär snygging, den där parfymen är ju för jävla go alltså!!:) mmh man luktar så FRESH! :D hur har du det? när blir fikan av egentligen?????

2009-05-11 @ 22:15:47
URL: http://linasofianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0