sjukligt mycket sommar



grym låt, vi nötte den som få nere i uppsala. skämdes faktiskt lite över att jag inte visste det var hoffmaestro & chraa som hade gjort den, trots att jag ständigt nöter denhär skivan. oh well.. haft en underbart somrig dag idag med lilla hjärtat. lovely. i wanna be a young mom, till skillnad från herrarna i låten. och kan man göra annat nu än att sätta sig på balkongen, ta en grogg och nöta denna låt tills det bär vidare på nya äventyr ikväll? tror inte det :)


nästa fråga som kommer är: varför äger jag inte några drinkpinnar? bisarrt..

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Cat

haha fan jag är kass på att läsa bloggar, men jag blir glad när jag läser din, upptäcker att jag missat sjukt mycket, och tar igen allt på en och samma gång :)

2009-05-28 @ 13:38:46
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0