tunger dag, slöer kväll



har suttit i delgivningsmöte hela eftermiddagen. har ju haft tre jättegulliga tjejer hos oss från malmö och helsingborg, kul att äntligen få ansikte på namnen. ska bli ännu roligare när karlarna från helsingborg komma, vi har kivats lite under årens lopp, men efter alla historier vi fått höra av tjejerna komma det förhoppningsvis bli hysteriskt kul när dom komma, haha.



svängde lite på stan efter jobbet, fick mig en till söt quiltad väska från åhlens, samma som jag redan har fast i svart. fick en massa presentkort när jag handlade persiennerna mina där, så jag tänkte: "vafan, varför bryta ett bra mönster, jag köper en likadan fast i vitt". syrran komma bli vansinnig, hon irriterar sig alltid på att när jag hittar nåt jag gillar köper jag det i flera olika färger. skor, tröjor, väskor, you name it, i got it in different colours.



ska ut på en prommis nu, fast family guy lockar i soffan. men måste ju bli seriös med motionen. har precis fått erbjudande om ett förnyat modellkontrakt i sommar. hysteriskt. (ja jag är ironisk, jag vet att jag inte är någon modell) men det blir nog fan kul detta år med. gullunge.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, på måndag kan vi gå till resebyrån och kolla lite, de kanske är bättre att ha något bokat så vi verkligen kommer iväg, kul de ska bli=)

2009-05-28 @ 21:41:36
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0