yey för skor



men bu för att dom alltid är slut i mina storlekar. men har ett par godingar på väg till mig, inte så somriga kanske som jag tänkte. men ett par perfekta universal-skoletter. i like. fick äntligen mina mockaskor!! lite topshop över dom, är ju dom jag hade velat ha helst, men man får ju inte allt i världen har jag märkt.


kom just från träningen, eller nja.. gick förbi och handlade färdkost också. kassörskan flina åt mig. kändes inte helt bra att gå in i träningskläder och köpa godis till både kungen och halva fosterlandet. kände ett behov av att förklara mig, och då skratta hon ännu mer. nåja, nån måste ju bjuda på sig i denhär staden.



och ursäkta språket, men varför i helvete vill inte min box att jag ska få se tv!?

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0