äntligen hemma



nu har jag äntligen fått hem min godoft. var bland annat detta som var i mitt elevenpaket igår. så nu går jag och luktar gott så ofta jag kan och får (dvs inte på jobbet, där är det bara CLEAN som gäller). slog till på värsta presentpaketet, en stor flaska love kills slowly, en liten som passar bra i väskan, en hudlotion med skimmer och en duschcreme. allt till i princip samma pris som en vanlig 50ml parfym. som hittat!

sen har jag sagt det förr, men jag älskar att eleven skickar med små goodiebags med prover av lite allt möjligt. var ju så jag hittade love kills slowly från början. fick nu den andra ed hardyparfymen, en parfym från wera wang och nå andra små kladdiga saker. gratis är gott.


tänkte börja avrunda snart, åka hem och ladda för bion. och dränka mig i parfym givetvis, wii!


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0