dag 1


första dagen på mitt nya liv. har vi hört den förut? jaja, whatever. har iaf varit och löst kort på inpuls, känner mig aningens otrogen. har ju alltid varit en helexmänniska. vet egentligen inte varför jag kör inpuls nu, har nån dålig ursäkt om att dom har mer och bättre pass. men jag går ju oftast på spinning ändå, och det kör dom ju på alla träningsanläggningar i hela stan. nåja, har väl i vilket fall en förhoppning om att jag inte ska vara så förbaskat trött om mornarna i och med träningen, få mer gjort på den övriga lediga tiden (har en tendens att mest slå dank hemma när jag har för mycket fritid), börja äta bättre och mer regelbundet (jag är hopplös på allt som heter mat, ett under att jag inte dött av näringsbrist redan). vi får väl se hur det går. i vilket fall, dagens träning:


20 min - löpband - power walk
60 min - spinning


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sa precis till idag till olle att jag funderade på att köpa kort på inpuls, har nämligen också fått för mig att de är mera pass där.

2009-11-23 @ 19:26:10
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag o Malin har klippkort på Inpuls! Vi var förra veckan på lunchpass, eftersom vi båda har en friskvårdstimme/vecka. Och så kanske jag kommer köra nån dag direkt efter jobbet. Då måste vi ju joina!!!=)

2009-11-23 @ 23:06:44
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0