don't you shush me boy!?


hemkommen från s nu. och malte var det sötaste jag sett, ge mig. kan man köpa såna nånstans? eller hyra en stund? för med min nya spruta blir det då inga barn gjorda.

och till min besvikelse inget paket hemma. stackars mig. så jag sjöng istället, nu måste jag bara hitta mig nån som kan ackompanjera mig, för just nu låter det för taskigt. hm, och nån som förutom detta står ut med min sång. men jag blev lite gladare av det iaf. alla kan inte vara begåvade med både sångröst och absolut gehör. jag fick en fruktansvärd sångröst och tondövhet. kan man jobba bort sånt?
*ta taa*

 


Kommentarer
Postat av: B

Jösses vad ledsen jag är att jag inte kunde följa..tyckte hon om presenterna vi valt? Var han fin lillkillen?



nåja. tillbaka till mörkret och serierna. !

2009-11-03 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0