favorit i repris


gissa vems favorit som åter är i lager? och gissa vem som ska hem och beställa så att den lilla nordeadosan glöder som aldrig förr? jo jaaag!


gick på stan på lunchen och hittade äntligen koftan jag letat efter och lite annat smått och gott, kan fota sen kanske om jag inte super bort mig ikväll. fick ett vansinnesutbrott i provhytten (inte på ljuset och inte på min kropp utan andra helt obefogade saker), fick ett vansinnesutbrott på mitt hår också (ser för bedrövlig ut i huvudet) och sprang sen tillbaka till kontorets trygga vrå. där blev jag anklagad för att köpa kläder jag redan har, fick sen en dementi på lilla l förväxlat mig med a. alltså helt obefogat, jag köper aldrig likadana kläder jag redan har. eller? förstår inte vad det är för fel på att köpa nåt man gillar i andra färger, om man hittar nåt som funkar kan man väl lika köra på det? sis, har du nån input på det? *fniss*


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut! Klar man kan köpa samma i andra färger!=) Förresten, är du nagelexpert, isf måste jag köpa dina tjänster!=) hehe! Ha en helt underbar helg..

2009-11-13 @ 15:50:13
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0