idolfavoriter


 
mina absoluta favoriter från i fredags, både jag och sis fick tamigfan gåshud. duetten är nästan den bästa, världens kanske finaste låt. breaks my heart.


var på bra humör till alldeles nyss. gick raskt in och kollade nya jobb. inom myndigheten dock. låter dramatiskt, men jag blir så jävla trött ibland, vissa människor kan driva mig till vansinne. har hittat en tjänst jag är lite sugen på, men jag vet att det är galet, flytta hundratals mil. tokheller. vet inte om det är för att det är måndag, eller för att jag behöver göra nåt annat. eller för att jag fortfarande inte fallit tillbaka i snusandet. eller okej, snodde en av sis i fredags, men det var inte gott faktiskt? knasigt. eller bra iofs, men jag förväntade mig inte det. nog för att jag aldrig tyckt det smakat gott (förutom catch små godingar) har ju mest varit för att jag blev snurrig, vilket jag gillar. håller på leta nåt nytt som kan snurra min värld, nåt mer hälsosamt..


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0