italiensk afton



nu har vi myst lite på jobbet, beställde italienskt från mediterran, köpte italienskt tilltugg och har sett änglar och demoner (den utspelar sig i rom okej?). hade det inte varit för att jag älskar mediterrans mat så hade jag nog faktiskt svikit för en gångs skull och åkt hem, men jag fick äta nå ostgratiernade potatisknytten bakade i vededlad ugn, fläskfile och paprika i nå vitvinssås. var en riktig vinnare, tokgott. hm.. är lite anti änglar och demoner, älskade ju böckerna, blir tyvärr sällan lika bra på film. och jag var väl inte helt överlycklig när den var slut, underhållande var den iaf. men den var inte en lika stor vinnare.. fast sällskapet vägde upp, spec när vi var tre stackare kvar som inte riktigt hade koll på larmet och höll på dra dit securitas. man är allt en liten bråkstake.


nu ska jag fixa några naglar som rök i rena upphetsningen av våran italianokväll..




*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0