känslosam dans




jag och sis fastnade i so you think you can dance-träsket i fredags. denhär dansen är en av mina favoriter, en contemporary dans som handlar om bröstcancer. finns som inga ord, och en av de ännu mer rörande delarna är när juryn ska ge sina omdömen. inte för att nigel är läcker nånstans, men karlar som gråter? det är läckert! hm.. ja alltså inte dom som gråter hela tiden för ingenting, det anser jag vara oss tjejers jobb. men dom andra.. get's me every time, dom blir så små då och man vill som bara ta hand om dom. manligt med pojkar som kan visa känslor och släppa en tår emellanåt. men nu tappa jag tråden, kolla dansen! underbar.

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0