wrap me up

 


ha just varit och hämtat mina små paket. eller små och små, förbaskat stora med tanke på vad som var i dom enligt mig. men jagkånkade hem dom utan några större missöden. var riktigt behagligt att vara ute och gå faktiskt. fast jag ser ju hellre att det komma lite snö nu va... 

 


passade på att boka tid i tvättstugan nu också. impulstvätta lite, kom på att mina mystights är smutsiga och då måste jag ha imorrn på bion. blir lagomt att tvätta lite, pillra med naglarna och göra lite smycken. kom ihåg att beställa plattor till örhängen denna gång också så jag ska laga lite gamla örhängen jag haft sönder nu när jag ändå är på g. och pärlor på naglarna var det va?


och apropå wrap me up, minns ni den gamla dängan? hittar inte riktigt nån bra version, men dehär är ju techno anno 94 när den var som bäst *blink blink*


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0