biomys



nu komma mami och hämta mig snart (jaja, typ 2 timmar kvar med tanke på hur hon kör, men jag är en evig optimist, hon slutar 16 och är lika sugen på att träffa elin så idag kanske gasfoten hennes är tyngre än vanligt). blir mat med sis när hon nu dyker upp, sen bio. flickan som lekte med elden. bilar och husvagnar är en given konstant i bioförhållanden. sen kanske jag checkar ut för resten av helgen.. tänkte passa på att umgås med sis om man nu får låna henne. spökleken står på agendan, bland annat, vi har övergivit pilli-pill. dom skrattade åt mig på jobbet när jag försökte förklara lekarna.. förstår inte varför? vi är ju helt normala jag och syster? *host*


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0