breaking the rules


luktade målarfärg när jag kom hem, men det var det värt. så skönt att äntligen slippa den gula faran i köket. lådorna är sorterade och klara, disken diskad och klar, påsarna ihoprullade och allt är torkat och klart. och appropå påsar, jag har varit lite brottslig. jag har brytit en av de få allmänt vedertagna eu-regler jag följt. påsarna skall förvaras i den nedersta lådan i köket. det vet alla. men jag busade till det och pulade ner dom i en rosa påse jag hängt på insidan av dörrarna under diskbänken. living on the edge.

några snabba bilder på det nya gråa..


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt kök du fick!!=) Lucky you!

2009-10-19 @ 22:15:28
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0