dizzy up the girl


är inte så svårt som man kan tro. ska lägga mig och natta nu, men nu behövs det mer kuddar. många mer kuddar. varför gömde jag bort dom? det var ju dumt om något. hur ska man nu kunna gosa ordentligt och bädda gubbe och sånt? jag blir alltid lite snurrig när jag hör iris och slide med goo goo dolls. beautiful. men huvudet spinner iväg lite väl. tänker sen också alltid på h när jag hör goo goo dolls, ibland när han sjunger låter han lite som john rzeznik (enligt mig, inte enligt han själv, men han är för blygsam). i like. måste nog leta fram min skiva med hybo p igen. ahh, sweet music.. men nu slide igen och spinna lite till. så länge jag ligger ner går det ju bra. och när man är lite snurrig och så, då är det av yttersta vikt att bädda gubbe i brist på annat, det vet ju alla. mys. hrm.. bara jag kunde hitta resten av kuddarna. jag har städat så bra att jag städat bort halva lägenheten och int hittar nå nu. dubbel typiskt.


*ta taa*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0