en gammal dänga


j fick mig att hitta en gammal dänga nu när han var över. dio - holy diver. och jag kunde för mitt liv inte komma på varifrån jag kände igen den, men nu slog det mig! guitar hero. jag har ju suttit och diggat och gungat till denna medans jag febrilt försökt hitta rätt knappar och trummor att slå på. och nej, jag är ingen vidare hejjare på gh, så fråga inte ens. jag saknar simultankapacitet. men det är en jäkla syn att se mig försöka spela, de må jag säga.

ps. det är inte jag som spelar i videon (om jag mot förmodan lyckades lura nån).


smet på lunchen och fick mitt nagellack (hrm.. och lite till saker). sen var jag ner på zotano. fel av mig. hittade skorna gud älskade, men gömde (för att jag inte skulle hitta dom, den jäveln!) i'm in love. ormskinn, höga klackar och dragkedja. underbara. ge mig.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0