goody two shoes


för att spara både fötter, skor och klackar byter jag skor. på-jobbet-skor och till-och-från-jobbet-skor. väldans praktiskt. sen känner man sig som en liten skolflicka som skuttar fram med gympapåsen när jag spatserar till och från jobbet med mina höga skor i mina lilla skopåse. gullat.


väntar på att j ska komma hit. vi ska spela lite ps3 och umgås, har inte träffat honom på evigheter. och jag behöver ett gott skratt nu, vilket alltid är en garanterad variabel när man hänger med honom. hysteriskt.


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Monica

Åh, Linda .. vilken tur! Jag undrade härom dagen när jag kollade på ett par grymt snygga högklackade, hur du pallar gå fram och tillbaka från hemmet till jobbet med höga skor... Hur klarar man det lixom. Men nu vet jag hur dina fötter klarar det. Tack Linda!

2009-10-28 @ 19:37:57
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0