gorrail


fick hybris idag på mitt hår. så jag klippte det. rejält. och fy vad det fladdrar runt nu, på ett positivt sätt alltså. fick en dödförklaring på ett par av mina skor av skomakaren också, så jag har sörjt lite på jobbet. men sen rinde jag pappa och han hade ett jättefarligt, giftigt lim som jag ska få låna. så jag lever på hoppet just nu. tröstade mig med att köpa en ny mineralfoundation estée lauder också. och en spraymousse från bed head (som luktar helt gudomligt). sen ringde hantverkarna, dom hämtar mina luckor på måndag, yey. allt detta hjälpte min sorg, känner mig toksprallig nu.


långt fram, kort bak - första gången nångsin jag har nåt som kan misstas för en såndäringa "frisyr"...

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

jag vill också ha en sån griiiis! <3



har du mig på bloglovin? :D

annars kan vi lägga till varandra tycker jag! :*

2009-10-09 @ 19:13:30
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skitsnygg frisyr!!! Vars klippte du dig?!

2009-10-11 @ 19:35:50
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0