habba-habba-habba..



totally awesome. älskar hans sångröst, är djupt ledsen och besviken ända in i själen för att ingen av hans låtar finns på spotify. eller på soundtracket. men nu kanske det finns hopp om livet.


hittade även en trailer för new moon jag inte sett? eller så minns jag bara inte.. men därav habba-habba-habba. på nåt konstigt vänster så har jag börjat luta mot team jacob. men jag tror det är övergående, är bara den bara överkroppen och alla muskler som gör mig lite förvirrad. sånt brukar ha en tenedens att göra så med mig..


har städat som en liten tysk hemmafru ända sen jag kom hem, har börjat ta itu med alla tråkiga skåp och vrår här hemma. inte direkt nåt som man gör allt för ofta. och nu är jag slut som artist, ligger med datorn i sängen och tänker inte röra mig nämnvärt för resten av kvällen. har mig oktobers brittiska vouge framför mig och tänkte ängna den all min uppmärksamhet de närmsta timmarna.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0