hitlist - sov/mys


pillrade i mina gamla skivor och hittade min fantastiska dru hill-skiva, enter the dru, kanske bästa sov/mys musiken nånsin. top fem myslåtar nedan:

1. these are the times
2. holding you
3. i'll be the one
4. one good reason
5. what are we gonna do

hela skivan är ju klockren att sova till, var sjukt svårt att välja bara 5. finns bara en utstickare, real freak, vilken är grym i sig, och vissterligen passar ju den också i sängen, men snusk *fniss*

fika nu, men ändå en pigg men kall morgon idag, slocknade toktidigt igår. vaknade vid ett av att datorn skrek åt mig. dollhouse var fortfarande på och det härjades som bara den. quite a shock. sen vart jag pigg och fortsatte kolla. man är allt bra knäpp. hoppas att kaffet ska göra nåt åt mina isbitar till fingrar..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0