linda älskar sagor



alice i underlandet på gång. älskar alla johnny depps och tim burtons samarbeten. och jag tro jag komma älska denhär med.. i 3d dessutom? hur ska det gå måntro..


haft kanske världshistoriens längsta enhetsmöte just. tröttsamt, så tröttsamt att jag satt och gäspade mest hela trots att jag hade två koppar kaffe med mig. tycker det är jättejobbit med lönesamtal, lönerevisioner osv. blä. men nåt som är bra är att det ringde en karl i morse och frågade om jag låg i sängen. vilket jag givetvis gjorde, vem förväntar sig att man inte ska göra det i ottan? men det var min lilla roliga hantverkare (en gubbe med soulpatch på hakan, väldigt kitch) som ville komma med mina luckor men bara ville se så jag var anständig innan han kom. hann bara se lite innan jag åkte, så nu längtar jag hem till mitt lilla hem därhemma. wii. kanske blir brakmiddag i nyköket i eftermiddag då. så kul med nytt och fräscht!!


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0