jag vill ut och köra


 
jag vill ha en roadtrip, en riktig roadtrip. jag har inte fått särskilt mycket användning för min bil-åkar-skiva. trist. och jag vet precis vem jag vill ha med mig. och vi ska leka pilli-pill-leken hela vägen!! desvärre får jag hålla till godo med resten av familjen johansson + madrass ner mot umeå. that's gonna be... hrm.. suicide mission?
kom just från stan, har fått tillbaka mina älskade skor. skomakaren hade utövat magi på dom och dom är som nya. blir ny-premiär imorrn. can't wait. sen var jag en sväng på åhlens också. älskar det.. hmm.. varuhuset? där finns allt man kan behöva. mest gillar jag inredningssidan. stilrena, snygga saker. hittade massor: handdukshängare, tvättkorgar, mattor, prylhängare, krukor till bakongen, sängkläder, vinglas, nyckelskåp och massa pilli-pill. men inte det skohorn jag vill ha. ska det vara så svårt? låter ju kanske skogstokigt att jag med alla mina skor inte äger ett skohorn, men det är ett faktum. må hitta ett snart, får ju knappt på mig mina stövlar. börjar bli gammal ju, kommer en massa mamma-ljud när jag böjer mig ner för att ta på mig dom. illa.
*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0