knocking on my door


har precis haft besök av en väldans gullig dörrförsäljare. charmig dialekt och liten, rakad och söt. ville jag skulle köpa nå årsböcker, men vi satt mer och pratade playstation och snus. väldigt lustigt. slog inte till dock, varken på böckerna eller pojken. han var så liten att han förmodligen hade kunnat misstolkats för att vara min son (jaja, kanske inte så extremt, men nästan).


satt och vibrerade av ilska när han kom och knackade på, har spelat gta sen jag kom hem nästan och den dumma gubben vill inte göra som jag vill. ska kyla ner mig med en dusch nu och leka med mina nya hår-kladdi-prylar. sen blir det nog mysa med twiligh i sängen. börjar ju vara dags för premiär snart, tänkte jag sku hinna läsa dom ingen innan det. 3 små biljetter ligger och värmer i min börs inför den 19 november. nu du.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0