letting go



snavade över denna gamla låten, och vilka minnen den satte igång. den är konstigt tung att lyssna på. kommer ihåg hur jag låg hemma i j's säng en morgon efter han åkt till jobbet och vart totalt nedbruten och lyssnade på denhär. var så säker på att jag skulle göra slut då. är osäker på om jag ens minns varför jag var så nu. nåja, vi var iaf inne i en dawson's creek period då (förstå hur länge sen dehär var då) och nötte soundtracket till den, så denhär låten fick lite sämre associationer än den borde ha kanske. vi höll ju visserligen ihop nåt år till ändå, men det var första gången jag var riktigt ledsen över en pojke. men låten är fantastisk för det, hon har en underbar röst helt enkelt.


har möte nu, vår käre processägare är här på besök. måttligt motiverad, överlag tycker jag mest att möten tar tid från det man verkligen vill/behöver göra. med vissa undantag givetvis..
*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0