min dator är dum



jag har ju som alltid nå krux med min dator. alla datorer jag haft. såhär har det nu sett ut i några timmar, ser ni datorn med krysset över till höger på lillbilden? så ser det ju vanligtvis ut när man inte har nån uppkoppling mot internet. eller? är jag dum? för jag sitter och surfar runt som aldrig förr, men det är ändå ett kryss där. brukar vara en jordglob typ. jag kommer aldrig förstå mig på teknik.


väntar på mami. sovväskan är packad. påsarna proppade. musiken pimpad. handväskan är packad. matpåsen redo. plattorna avslagna. disken... hrm.. är under kontroll. i'm ready for the road. f.y.i för er som ska ut på vägarna imorrn: sträckan mellan skellefteå och umeå är för eran egen säkerhet avstängd. linda ska köra buss serru. på med bältet och saftblandaren. pappan får agera siren vid behov..

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0