myslördag


ganska nyligt hemkommen från fika med t på mat och prat. vi borde inte umgås egentligen för vi är socialt handikappade människor som inte borde vistas bland folk. men det var fan kul för det. passade också på att göra som chefen, snowfairy för hela slanten. så nu går jag runt och luktar tuggummi. väldans mys. blir piller i soffan ikväll, lite film, lite vin, lite mys och bara vara. var sjukligt trevligt igår, jag har ett underbart team jag jobbar med och dom var till och med så söta så dom hade en present (lemon grass doftljus) till mig. "för att du är så gullig. och för att du kommer på sånahär saker och fixar" typ. kan man göra nåt annat än att älska dom? i think not. och kan man verkligen motstå att köpa godis om man får köpa det i små rosa burkar? det tror jag inte heller. jag föll för det. har även varit en sån snäll storasyster att jag pimpat hennes dator (på avstånd) med spotify och gjort henne en playlist som heter lindas bästa. hur gulle är inte det?


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0