nästan där nu



så nu kan man ju alltså nästan säga att vi är framme i umeå. nästan. har just varit och grävt fram mina gamla organisationsböcker. för den blir man ju glad av att se? trodde inte det, men började läsa och faaan va kul det är att plugga. måste nog ta upp chefens erbjudande om att läsa lite prylar på distans. avtalsrätt kanske? fastighetsrätt? fast nu var det ju inte därför jag grävde fram dom. sis satte mig i arbete, så vi kan disskutera hennes tenta. lite roligt är det allt, så nu snart åker jag, mina böcker och gamla tentor ner till umeå. momi kommer och hämtar mig 21. tänkte hinna spela lite gta innan dess. och sis-rumskompis-kille hade visst up. kan detta kanske bli den bästa helgen nånsin? nelly har high heels party i umeå på lördag också, de 200 första på plats får ett par skor. ge mig!!


ps. sis, jag tar med mig varm bomull, du får använda den tills du spyr i helgen, men jag tar med mig den hem sen. ds.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0