no, thank you


fick denna lilla påse när jag köpte mina guldiga skor på indiska för nåt år sen (jaja, diggelo-diggelej, jag och mina gyllene skor, hej-hej! jag vet..) och den har bara legat och skräpat. tills nu. den är ju  j ä t t e b r a! har börjat frakta mina skor i den varje dag till och från jobbet. väldans paktiskt. och snyggare än att släpa runt på en gudsförgäten coop-påse. hade bara önskat jag hade några fler.. och kanske en lite större för mina stövlar. humm..

och har inte jag kanske världens bästa chef? hon kom i morse med ett usb-minne med new moon-soundtracket och nya takida. thank you boss också med andra ord! och jag är i ottan på jobbet, halv 7. det tar sig!!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0