norrporten representerar


var ju på föreläsning idag som bekant. de två första föreläsarna var ju mer en transportsträcka tills johan rheborg kom på. klockren! jag brukar ha lite svårt för honom, han är så fruktansvärt arg för det mesta i de saker han gör. men idag fick jag se en sida jag inte sett. och jag gillade. skrattade så hårt mot slutet att jag höll på kissa ner mig. mina damer skrattade nästan lika mycket, åt mig verkade det som. men det är bara härligt. förstår dom efter jag berättade i morse om vad jag pysslade med igårkväll i sängen. det är inte nomalt att börja hysteriskt skratta när man ligger helt ensam i ett kolsvart rum. men vågar fan inte skriva här vad jag skrattade åt. tvångströjan nästa.
desperate housewifes nu. hade det inte varit för cat hade jag säkert missat det som vanligt, så tack. mys nu.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0