off we go


smiter till okq8 nu. sen ska jag bara sitta hemma med mina ny skor i en hög och leka med dom. regn är en utmärkt ursäkt till att sitta inne, tända lite ljus och bara mysa. blir comedy central-maraton idag. vägrar röra mig ur fläcken efter min promenad från jobbet (hade det inte varit för att jag är så nyfiken på skorna hade jag not inte hämtat paketet nu), tror nästan armen gick av, matkasse och väska i ena armen och en påse med 4 par skor i andra. insåg att jag kan inte ha alla mina stövlar på jobbet, vad gör jag om jag kommer på mitt i helgen att jag vill ha dom? inte läge att springa till jobbet. så dom får bo hemma i fortsättningen.



update: som ett barn på julafton, wiiii...
*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstår att du är glad för dina nya fynd=). Ha en toppen helg!

2009-10-17 @ 11:28:41
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0