om man inte kan nåt?


hur gör man då? jag behöver en ny kamera. eller behöver och behöver, min började ju fungera igen, men har velat ha en systemkamera väldans länge nu. och jag försöker verkligen intressera mig och läsa mig till vad som kan passa mig eftersom jag inte är så bevandrad bland systemkameror sådär. hrm.. plus att jag ofta går på utseende när jag köper nåt tekniskt *fniss*. men jag är en prylbög. även om jag inte kan hantera saker och ting (jag är ingen fotograf för fem öre) så vill jag ha det bästaste om jag ska ha nåt. varför inte liksom. men behöver jag verkligen det? kommer nog sluta med att jag skippar kameran och gör som nedan. eller köper kameran, klantar sönder den och ändå får göra som nedan. just my luck. en canon EO S 500D med ett EF-S 15-18/3,5-5,6 IS-objektiv till det. kan det vara nåt? de vette fan..


nu supernatural till jag storknar igen. har bakat ner mig i fosterställning igen, kan det bli mycket mysigare i höstmörkret? i think not.


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Jonas

Köper du en Canon kan du få låna mitt Canon EF 70-200mm f/2.8L USM objektiv, bra att du insett att du är prylbög =)

2009-10-16 @ 23:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0