pysslingen kommer fram


har suttit och mekat ett tag nu, men det värsta är kvar. om det var en sån pärs att bara få till en beställning, shit va jag komma få jobba sen då. piller som aldrig är min starka sida (har dessutom blivit outgrundigt svårt sen jag springer runt med långnaglar numer). jag vill ha mitt paket nu och pyssla på en endaste gång! mest för att jag är rädd att inspirationen ebbat ut när jag väl får det. men det blir nog bra, kommer bli så fint, så fint, så fint om jag får ihop det som jag vill. blev inte så mycket nu, men man måst ju börja nånstans..

can we call it a night nu? visningen gick tokbra, hade dessutom ett gäng gummor i ett hörn som applåderade så att grålockarna fladdrade för dom varenda gång man gick förbi dom. underbart. f har tagit en massa bilder på klänningarna, ska se om jag får tag på dom så jag kan visa. vi var så fina så.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0