raindrops keep fallin'


orkan PLUS regn idag. regnade tamigfan underifrån när jag gick till jobbet så jag är blöt i baken nu. är ju mysigt som bara den, så länge man är inne, uppkrupen i soffan, med en drös tända ljus och en kopp varm choklad. men nu? i think not. jag vill ha galonbyxor. jag vill ha ett helt ställ helst. skit i alla häftiga goretex-jackor och regnställ med inbyggda regnmätare och kaffeautomat. ett gammalt hederlig galon-regnställ framför det alla dagar i veckan. mötte en karl på vägen med ett såntdär gammalt som försvaret har haft, mossgrönt. ett sånt kan jag tänka mig. skyddar mot allt, och i kombination med mina zebragummistövlar får man hoppa hur mycket man vill i vattenpölarna. till skillnad från nu. ick.

typ dessa.. i stolek vuxen, hade varit perfekt. hur oemotståndigt söt hade man inte varit i regnet då? eller idiotförklarad..

ska göra ett nytt försök idag med att vara produktiv. dammsuga och sen städa köksskåpen, dom kommer ju förhoppningsvis i denna vecka eller nästa och hämtar mina luckor. vill inte ens tänka på vad jag gömt i vissa av skåpen. bör åtgärdas. ASAP.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0