senior citizens


hjälpte en liten bedårande tant idag på lunchen. hon tyckte kundvagnarna på konsum var för stora (vilket jag förstår henne, hjulen på vagnen gick ju typ upp till axeln på henne). så jag förklarade att man kan dra runt på korgarna och gav henne en såndär liten räjser-korg att släpa runt på. hon vart så glad så, lilltanten. första gången jag såg såna var när syrran ruinerade mig med handling när jag hälsade på henne i åre. men deklart, det förstår jag, är man på besök hos nån måste man ju bjuda till lite med matshopping för en månadslön? gullungen. snart bär det ju av till umeå också, men då hoppas jag att mor och far står för handlingen denna gång. hrm.. vilket iofs morsan gjorde i åre också, hon gav mig och elin ett "nöjeskonto" när jag åkte. gullmamman.  fick mina bomullsrondeller också (och kanske lite choklad mitt i veckan, det får man när man är nästan vuxen).

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygging!! När ska vi ses?? :) Snarast tycker jag! Försökte få igång min gamla blogg, men den är stendöd av nån konstig anledning, så jag skaffade en ny ;)

2009-10-27 @ 14:48:29
URL: http://liiiiiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0