serienörden slår till igen


jag har ju inte riktigt fått min serieupptakt sen alla drog igång igen efter sommaren. och eftersom jag blivit sömnberövad några nätter här (enbart positivt dock) så tänkte jag mysa ner mig i sängen med datorn och en cappuccino daim nu. så många serier, så lite tid. vissa mer underhållande än andra

fringe. supernatural. the hills. heroes. how i met your mother. family guy. the city. one tree hill. american dad. scrubs. dollhouse. simpsons. and the list goes on..

sen finns det en drös med serier som jag snällt väntar tills dom komma på svensk tv, som desperate housewifes, greys, two and a half men, smallville och lipstick jungle bland annat det vill säga när jag faktiskt kommer ihåg att slå på tv:n i tid, vilket är ofantligt sällan.

mina småtår, inte alls lika söta som sis småpotatisar, men dock..

såhär ser det ut på jobbet när jag är uttråkad och sitter i telefonkö (ständigt denna hjärndöda pausmusik). alltid hittar man nåt att fota. är det inte föttena så är det smutset i tangentbordet eller insidan i mina extremt organiserade lådor. behöver man nåt finns det alltid i min låda. inte som p's låda dock, hennes fyndlåda är extremfall, verkar vara allt mellan himmel och jord. min sträcker sig bara till kontorsvaror. oh well, en dag kanske min låda är lika pimpad som hennes..


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hehe jo :) det är sant, väldigt jobbigt!

2009-10-14 @ 17:03:02
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: visst är det kul när saker funkar!! var köper du too faced lipgloss?

2009-10-14 @ 19:56:29
URL: http://hannalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0