sicken pärla


fick upp ögonen för denna pärla genom en annan pärla som jag också fått upp ögena för. gillar folk som ger mig bra musik. är helt såld på denna. och några till, men denhär är den bästaste tro jag.

är ständigt på jakt efter ny musik, som ett beroende. men har dålig inspiration nu. återupptäcker gamla saker istället. men det går ju också.

eftersom jag inte ska klämma ner mig i nån balklänning idag så startade jag morgon fikat med fika från gårdagens kakfrossa. okej fika, men inte kanon. däremot fick jag reda på en skräll idag, en av våra störstaste delgivares hrm.. passion? är att baka och laga mat. hade jag aldrig trott. läckert med karlar som lagar mat och bakar, väldigt manligt enligt mig.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0