snart halloween



älskar halloween och skräckisar och bara mysa upp i soffan. för att sen panikslagen ändå kika under sängen innan jag sover. är expert på att skrämma upp mig själv helt i onödan. blir ju mest troligt i umeå den helgen, men annars då jävlar. då hade det blivit maraton med alla klassikert, the shining, nighmare on elmstreet, halloween, poltergeist, fredagen den 13e, den onda dockan, the thing, alla dom bästa.  


blir filmmys redan ikväll, j ska komma och kolla in min nästan-nya-lägenhet. var ju ca 1000 år sen han var förbi (mest mitt fel) så nudu. men han ville inte se twilight? förstår inte varför. dumma små pojkar förstår inte det fantastiska med filmen. har dessutom bokat platser på förhandsvisningen av new moon, först blir det twilight kl 21.15 sen efter det new moon. i'm so excited. och chefen med, ska bli så mysigt, en helnatt med edward. *fniss*


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0