som den MUS jag är


sprang på make up store (MUS) igår i samband med lunchen. skulle egentligen bara ha en ny face cool balm (underbart lugnande ansiktsvatten med kamomill) men blev även ett nytt nagellack (vid namn vadim). har letat hur länge som helst efter ett matt, grått nagellack. utan glitter och skräp. så nu äntligen, har inte hunnit prova det än, men det ser jättefint ut. fick sen också en liten present för att jag är så söt. en ögonskugga (across), en skön blå färg som passar skitbra till jeans. jag är alltid väldigt skeptisk till att ha ögonskugga, tycker det ser för taskigt ut när det blir linjer och skräp efter en (lite varm) dag. men döm om min förvåning när jag kom hem!? inga linjer! och tro mig, det har varit en varm dag på jobbet.


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anna

De blir aldrig linjer med makeupstore ögonskugga, inte de jag provat i varje fall.

2009-10-13 @ 18:08:51
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0