tipslördag



som den spelräv man är (eller så kanske inte) så sitter jag bänkad nu och ser ljungskile - assyriska. just hemkommen från ikea, vi har till och med hunnit vara och lämna alla saker hos mig. men mina älskade mattor fanns ej, började nästan gråta lite blod. nu kommer min hall ändå se helt halv ut. braksuck. men hittade andra spännande saker så det känns ganska bra ändå. nåja, åter till tippandet. jag och padre har lagt ett r8 system på landskamperna, så det blir fotbollsrally på björx ikväll. däremot kan jag inte låta bli att fundera varje gång: varför i hela friden ska det vara en sån herrans massa försnack hela tiden, 14 pers i studion, en i utvisningbåset, en som fångar och intervjuar spelare och 2-3 som kommenterar. det är fan snart mer kommentatorer och expertpaneler i fotbollslördag än det är spelare på planen. fokuserar dom på fel saker måntro? visa bara matchen för fan.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0