totally bummed out


varför är saker aldrig så bra som dom verkar? jo enbart för att jävlas. det går inte att lita på nån längre. jag vill inte dela leksaker, jag vill inte ha mina kompisars gamla leksaker, jag vill inte leka med samma leksaker alla andra lekt med och jag vill inte leka med mina saker samtidigt som mina kompisar leker med dom. capishe?

visste ni att glass som stått i kylskåpet över natten blir som glass-mousse på nåt vis. väldigt fluffigt. tack för det pappa. "-ställer du in denhär? -jomenvisst! *klonk*" nu var det väl kanske inte i kylskåpet jag tänkte han skulle ställa in den i. men visst, tanken var god. när håret blir grått är det ett tecken på att hjärncellerna lämnat skeppet. eller? *fniss*


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0