tvätta mitt lilla nylle


för jag har ett litet nylle, bom-shicka-bom-shicka-bom-bom-bom. tog ju ett tag som vanligt för mig att få nåt gjort. men nu har jag gått och köpt mig ansiktsrengöring, cliniques närmare bestämt. valde 2:an, har ingen aning om vilken jag ska ha så vi (jag och den gulliga expediten.. expeditan?) kom fram till att vi börjar här. sen kan jag se om jag kanske klarar mig med trean. så imorse började jag med att tvätta min lilla smutsiga uppenbarelse med detta. ansiktsvattnet var ju som att sätta munvatten i ansiktet. vilket iofs brukar vara ett bra tecken för ett ansiktsvatten enligt mig..

faller det väl ut blir de det stora kittet, med typ pumpar på. för dendäringa lilla burken/tuben/flaskan med ansiktskräm kan väl driva vem som helst till vansinne innan 7. dom kunde inte möjligen göra hålet liiiite mindre så man verkligen inte får ut nåt alls från den? inte? ne jag tänkte väl det..


fick ett vansinnesutbrott på tv-spelet just så nu måst jag gå nånstans och lugna ner mig. igen. precis när jag uppnått dalai-lama-lugn så gjorde jag nåt dumt och fick hela lcpd efter mig. ena envisa poliser detdär.


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: ღ MissCM

sv: haha, men gud.. det tänkte jag inte ens på! XD 900 är väldigt mycket. :P haha.

2009-10-26 @ 20:57:20
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0