varning för halka



höll på gå åt skogen i morse. inte nog med att jag blev väckt tidig, men höll på bli både påkörd och vupra bacon (för er som inte vet innebär det att ramla på rumpan, rumpan/skinkan = bacon). traskade i lugn och ro till jobbet, när jag är vid övergångsstället vid mig kommer det en bil. tänkte då så fint att jag väntar, för hela vägbanan på höger sida var ett istäcke och bilen i fråga hade förmodligen inte vinterdäck. men då kom en hundtant från andra hållet och bilen började stanna, så jag gick. vilket resulterade i att både jag och bilen fick pallnita och gled en bra bit. men jag höll balansen, inge bacon här inte.
tårta nu på morgon. fuskade och tog en bit, blev snällt påmind av h att nu får jag inte äta på en månad efter denhär kaloribomben. min träning och wlcd går åt skogen rent ut sagt.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0