who you gonna call?


de blir nico då rå. har bytt ut ghostbusters (som inte var så kul i längden när allt kommer ikring) mot ett aningens våldsammare spel. gta 4 bidde det (449 pix på game för den som är intresserad), som vanligt skratta grabbarna åt mig när jag kom till kassan. "-det är ganska våldsamt dedär om du ska ge det till barn.. -ehh, det är till mig själv.. -hrm, jaha, hahaha, ja det kan ju vara kul att springa och slå ihjäl pensionärer med baseballträn om man är vuxen också." kul. jaja, sitter med mitt lilla spel nu, +18 står det rekommenderat, vilket kanske kan vara nåt, numera sitter det kvar blodfläckar på bilen där man kört på nån. vajjert. lite klurigare än jag trodde att köra bil, helt annan sak att köra med kontroll än med tangentbord, har ju som bara kört det på dator förut. och hajpat värre, nu har man en mobil att pillra med och byta ringrignaler på och diverse. who you gonna call? ghostbusters? nae, vi ringer uncle vlad.


mys nu i sängen. ljus, en bok, jerka o boppers på stereon, lite brämhults.. kvällen är räddad.

 

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0