alert the media


linda bakar och hon har lyckats att inte stöka till köket totalt. i brist på ork att gå till affären så får man jobba med armmusklerna istället. fick för mig igår att jag skulle baka kladdkaka. gick alldeles förträffligt över förväntan. och gott var det också och nästan inge mjöl på lustiga ställen i köket eller i håret. vilket är framsteg från senaste gången jag bakade. bortsett från chokladbollarna sis mosade i soffan förstås, det är inte baka, det är bara kladda. hittade världens braigaste sida också, kladdkakor.se klockren. bara sådär lagom.


sis uppmärksammade mig just på att bumbibjörnarna går på ettan just nu. är det bara jag eller låter hertig torulf inte lite gay? har han kommit ut än måntro?


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0