ännu en stjärna ur tiden


vet inte vilket nötskal jag varit i de senaste dagarna, men jag fattade just nu att patrick swayze lämnat oss. jag som just i sommar suttit och suktat efter honom i nord och syd. han var ju lite kexig när han var yngre, för att inte tala om i point break. och hur många gånger har man inte gråtit när man hört unchained melody - righteous brothers. suck. alla försvinner..


är lite nipprig och sitter och har nedräkning till arbetsdagens slut nu. att det kan vara så spännande att åka och köpa en router? och förresten, för er som tvivlade (ye of little faith), jag har varit på lulebo nu. dom kommer och hämtar mina luckor vilken dag som helst. blir en mellangrå färg. äntligen.
*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0