be strong, have faith


givetvis pratar jag nu om att sluta snusa. jag känner mig inte beroende för fem öre, kommer inte sakna det heller. är bara en dum ovana min syster lurade in mig på. men min fundering är vad jag ska göra för förbjudet nu för att sysselsätta mig? för det är just det de har varit för mig, ett tidsfördriv. typ på jobbet, snusar sällan när jag kommer hem (om jag inte har extremt tråkigt). så vad gör man nu. är väl tur jag har mina stephanie meyer böcker, annars vette fan vad man tagit sig till. ont i visdomstanden har jag också idag, har ju redan dragit en av mina gifttänder, skulle helst slippa denna också men älskar inte direkt tandläkare. har sagt åt folk att hålla sig borta från mig nu på morgon, inge snus i kombination med en uppkäfttig visdomstand kan väl göra vem som helst grumpy? vill att  n å g o n  ska muntra upp mig..

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0