beauty schedule


skönhet på schemat idag, manikyr och pedikyr. vi har friskvårds dag imorrn med jobbet, yoga bland annat och då måste  man ju ha söta fötter. så det blir lite fiffel där, lite diamanter, lite polish, lite pilli-pill. det finns enligt mig inget obehagligare än ovårdade fötter. sen när jag också visar tårna ganska ofta borde jag egenligen göra pedikyr en gång i veckan. dilemma. sen naglarna har jag inte fyllt sen jag kom från magaluf så det var bara dags. kapade ju dom ganska bra innan sommaren och har hållt dom korta också, men ska låta dom växa ut nu. älskar långa naglar. fast ganska opraktiskt nu, är egentligen lättare att ha långa på sommaren, man har bara enkla kläder på sig då. nu mot vintern blir det ju jeans, snörade skor och annat pill, lättare att en nagel ryker när man försöker komma ner i jeansen. som i morse, nytvättade = linda fick lägga sig på vardagsrumsgolvet för att knäppa knapparna. var ju säkert en upplevelse att se mig försöka rulla mig upp från golvet sen också...


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0