capitol knockers


till min lyckliga stjärnas nöje så kom jag precis hem i tid till en simpsonsavsnitt med sideshow bob. totalt klockren. jag och j har sett cape feare-avsnittet, jag vet inte hur många gånger, och det är lika roligt varje gång. simpsons rockar! "cover-alls thet don't quite cover all" klockren. kelsey grammer är perfekt, sen att david hyde pierce också hoppar in i detta avsnitt och kör lite parodi på fraiser är ännu mer klockrent.


vägen hem från jobbet blev ett äventyr. fick för mig att frakta hem lite skor från jobbet. närmare bestämt 7 par. blev en något vinglig resa på cykeln men jag överlevde. amazing. det enda som är synd är att jag har kvar typ 4 par skor där. nåja, den dagen den sorgen.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0